Bucuresti - Bd Unirii, 10 octombrie 2021

Regulament eveniment

REGULAMENTUL DE ORGANIZARE ŞI DESFĂŞURARE A CONCURSULUI

LEGAL HALF-MARATHON 2021

Esplanada din fata Tribunalului Bucurest(B-dul Unirii nr. 37), 10 octombrie 2021

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL COMPETIȚIEI

Competiția “Legal Half-Marathon 2021” (denumita în cele ce urmeaza “Competiția”) este organizata de Asociatia Club Sportiv Elite Running si Asociatia EOS D’ART, in parteneriat cu BAROUL BUCURESTI, Primăria Municipiului Bucuresti, cu sprijinul RO CLUB MARATON si are ca scop promovarea miscarii (alergarea in aer liber) si a unui stil de viata sanatos pentru un segment larg al populatiei(inclusiv persoane ce isi desfasoara activitatea in justitie) precum si implicarea comunitatii locale într-o acțiune de promovare a mișcării si strangerea de fonduri pentru cauze caritabile alese special pentru acest eveniment.

Participanții la Competiție sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului Oficial al Competiției (denumit în continuare “Regulament Oficial”).

Site-ul oficial al competiției este legalrun.ro

Regulamentul Oficial este întocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile din România, fiind disponibil în mod gratuit oricarui solicitant pe site-ul oficial. Prin participarea la aceasta Competiție, participanții sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si condițiilor prezentului Regulament Oficial si ale legislației aplicabile.

SECTIUNEA 2. DATA SI LOCUL DESFASURARII COMPETIȚIEI

Competiția se va desfășura in București, duminică, 10 octombrie 2021, începând cu ora 8:30, având startul si sosirea pe B-dul Unirii, in fata Tribunalului București (B-dul Unirii, nr. 37), conform mecanismului Competiției, așa cum este acesta detaliat în Secțiunea 4 a prezentului Regulament.

Zona de start/sosire și traseele de concurs sunt marcate pe hârțile afişate pe site-ul oficial.

Pe durata desfășurării competiției, pe străzile pe unde se desfășoară traseele curselor si pe străzile care ajung in acest traseu al curselor, se va restricționa traficul rutier.

SECTIUNEA 3. CURSELE COMPETIȚIEI. CATEGORII. TRASEELE DE CONCURS. 

Aceasta competiție se adreseaza pasionaţilor de sport și miscare în aer liber, a caror stare de sanatate le permite o alergare pe una din distanţele menţionate mai jos.

3.1. CURSE DE ADULTI SI ADOLESCENTI

3.1.1. DISTANTE DE PARCURS 
  • Semimaraton – Cursa individuala – 21,097 km (4 ture x 5,25km)
  • Semimaraton – Stafeta – 4 x 5,25km 
  • Cros 10,5 km – Cursa individuala – 10,5km (2 ture x 5,25km)
  • Cursa Populara  – 3km

3.2. CURSE DE COPII

Toate cursele de copii (pana la 15 ani) vor avea loc in ziua de duminica a cursei, având starturi pe B-dul Unirii, in fata Tribunalului București, după terminarea curselor adulților. Programul curselor va fi anunțat pe site-ul official.

Programul curselor si detalii despre inscriere, categorii de varsta si distanta se gasesc in pagina dedicata Cursei Copiilor de pe site-ul oficial.

3.3. TRASEE DE CONCURS

Traseele de concurs vor fi semnalizate de catre organizatori prin conuri, garduri si benzi de delimitare si vor fi supravegheate de comisari (arbitri) de cursa, politisti si jandarmi amplasati in diferite puncte ale traseelor.

In zona start/sosire traseul va fi securizat prin garduri de delimitare.

Descrierea si harta traseelor sunt disponibile pe site-ul official.

SECTIUNEA 4. MECANISMUL COMPETIȚIEI – PARTICIPANȚII ȘI DESFASURAREA COMPETIȚIEI

4.1. ELIGIBILITATE

Aceasta competiție se adreseaza copiilor (6-14ani), adolescentilor (15-17 ani) și adultilor care se vor întrece pe trasee stabilite de organizatori în functie de vârstă și pregatirea participanților.

Participanții trebuie sa fi implinit 6 ani (pentru cursele copiilor), 15 ani (pentru cursa adolescentilor) și 18 ani (pentru celelalte curse) pana la data desfășurarii competiției (inclusiv) și sa fie apti din punct de vedere medical pentru acest tip de efort.

4.2. INSCRIERE

O persoana eligibila conform articolului 4.1 se poate înscrie la una din probele competiției pe pagina de “Inscriere” de pe site-ul oficial in limita si pana la data detaliata pe site-ul oficial.

Inscrierea participanților la cursele de semimaraton, semimaraton-stafeta si cros 10,5km se face online pe site-ul oficial, in limita si pana la data detaliata pe site-ul oficial in pagina de înscriere.

Pentru semimaraton si cros 10,5km se vor face inscrieri pe categorii reprezentand  profesiile juridice: avocati, magistrati (procurori, judecatori) ) si alte profesii juridice (notari, executori judecătorești, consilieri juridici) dar si pentru publicul larg (OPEN).

Pentru semimaraton – stafeta se vor face inscrieri doar pentru persoane reprezentand profesii juridice. Toti componentii unei stafete trebuie sa fie de profesie juridica.

Inscrierea participanților (adolescenti 15-17 ani si adulti) la Cursa Populara (3km) se face online pe site-ul oficial, in limita si pana la data detaliata pe site-ul oficial in pagina de Înscriere. Înscrieri la aceasta proba se pot face si la locul de predare a kiturilor (sportexpo), doar in limita locurilor ramase disponibile si conform programului anunțat pe site-ul oficial.

Inscrierea participanților (copii 6-14 ani) la cursele copiilor se face online pe site-ul oficial in limita si pana la data detaliata pe site-ul oficial in pagina de Curse copii. Inscrieri la aceaste proba se pot face si la locul de distribuire a kiturilor si la locul de desfasurare a Competiției in ziua evenimentului (orele 9.15 – 11.45) in limita locurilor disponibile.

Pentru cursele de semimaraton, semimaraton-stafeta, cros 10,5km si Cursa Populara (adolescenti si adulti) sunt considerate inscrierile valide, doar cele care au completate toate datele din formularul de inscriere (on-line) si fac dovada platii (mai putin adolescentii care au inscriere gratuita) in termen de 3 zile lucratoare de la inscrierea on-line.

Inscrierile care nu au toate datele complete sunt considerate inscrieri incomplete si vor fi anulate.

Pentru a evita aglomerarea traseelor si pentru desfasurarea in siguranta a Competiției, numarul participanților este limitat. Numărul de locuri disponibile pentru fiecare cursa este detaliat pe site-ul Competiției in pagina înscriere.

Un participant se poate inscrie doar la o singura cursa. Nu este permisa inscrierea unei persoane la mai multe probe chiar daca plateste taxa de participare. Persoana inscrisa la mai multe curse si care participa la aceste probe va fi descalificata de la toate cursele.

4.3. TAXE DE PARTICIPARE ȘI METODELE DE PLATĂ

Taxele de participare pentru toate cursele sunt detaliate pe site-ul oficial in pagina Înscriere.

Plata taxei de participare se poate face prin: 

  • plata online, cu card, pe site-ul official
  • transfer bancar: în contul RO57BACX0000000877267000, deschis la Unicredit Bank, beneficiar Asociatia Club Sportiv Elite Running, CIF 31333790

Plata taxei de participare se face în momentul înscrierii online sau în maximum 3 (trei) zile lucrătoare de la data completării formularului online. Neplata taxei de participare în termenul stabilit va duce la invalidarea înscrierii, locul de participare al neplătitorului devenind vacant pentru un alt participant.

4.4. DECLARATIA PE PROPRIA RASPUNDERE

Pentru cursele de semimaraton, semimaraton-stafeta, cros 10,5km si Cursa Populara (adulti) la ridicarea kit-ului de participare tuturor participanților le vor fi verificate  declaratiile pe propria raspundere completate  on-line sau vor  semna declaratia pe propria raspundere la fata locului  prin care îsi vor da acordul pe proprie raspundere ca sunt apti din punct de vedere medical pentru participarea la Competiție în prezenta unui reprezentant al organizatorului si a unui martor. Asadar aceasta declaratie va putea fi completata on-line, printata dupa inscrierea on-line sau va fi completata inainte de ridicarea kit-ului.

La inscrierea si la ridicarea numarului de concurs (la locul de distribuire a kiturilor – pentru Cursa Populara 3km – Adolescenti) precum si la  inscrierea si la ridicarea numarului de concurs(la locul de desfasurare a competiției – pentru Cursele Copiilor ) – participanții sub 18 ani  – vor fi insotiti de un parinte (sau tutore) care va completa si semna declaratia pe proprie raspundere prin care îsi va da acordul pe proprie raspundere ca minorul este apt din punct de vedere medical pentru participarea la Competiție, în prezenta unui reprezentant al organizatorului si a unui martor.

4.5. VALIDAREA CONCURENȚILOR ȘI RIDICAREA NUMĂRULUI, CHIP-ULUI DE CRONOMETRARE ȘI A KIT-ULUI. ECHIPAMENT DE CONCURS

O persoana care este înscrisa, în condițiile articolului 4.2, va trebui sa se prezinte la locul de ridicare a kit-urilor, conform programului evenimentului, pentru ridicarea numărului de concurs, a chipului de cronometrare (lipit pe spatele numărului pentru participanții la cursele competitive) și a kit-ului de participare. Pentru a fi validata și a ridica cele de mai sus, persoana va prezenta un act de identitate (pașaport, carte de identitate sau permis de conducere) și declarația pe proprie răspundere semnata.

Pentru cursele de semimaraton, semimaraton-stafeta, cros 10,5km numerele de concurs (pe care se va afla montat chipul electronic de cronometrare) se vor inmana concurentilor la ridicarea kiturilor numai dupa verificarea completarii declaratiei pe propria raspundere on-line sau dupa semnarea declaratiilor pe propria raspundere de fiecare concurrent la fata locului.

La Cursa Populara(adulti si adolescenti) NU se dau chipuri de cronometrare.

Pentru Cursa Populara(adulti) numerele de concurs  se vor inmana concurentilor la ridicarea kiturilor numai dupa numai dupa verificarea completarii declaratiei pe propria raspundere on-line sau dupa semnarea declaratiilor pe propria raspundere  de fiecare concurent la fata locului

Pentru Cursa Populara(adolescenti) numerele de concurs  se vor inmana concurentilor la ridicarea kiturilor numai dupa semnarea declaratiilor pe propria raspundere de catre parintii copiilor de 15-17 ani.

ATENTIE: In mod exceptional, in ziua desfasurarii curselor de semimaraton, semimaraton-stafeta, cros 10,5km si Cursa Populara(adulti si adolescenti) se vor oferi kiturile (intre orele 7.30 – 8.25) doar pentru inscrisii confirmati care NU au domiciliul in Bucuresti. 

Se va avea grija ca chip-ul electronic de cronometrare ( de unica folosinta) montat pe numarul de concurs sa NU fie dezlipit de pe acesta.

Pentru Cursele copiilor numerele de concurs si kitul vor fi inmanate conform programului evenimentului numai dupa semnarea declaratiilor pe propria raspundere de catre unul dintre parintii copilului sau un tutore legal.

Kiturile pentru cursele copiilor (6-14 ani) se vor distribui doar in ziua concursului conform programului anunțat pe site-ul oficial in sectiunea “Program eveniment”.

Odată ridicate chip-ul de cronometrare (la cursele competitive) și numărul de concurs, concurentul este validat pentru participarea la cursa. Numărul și chip-ul NU pot fi transmise unei alte persoane.

Programul și detaliile privind ridicarea kiturile de concurs se găsesc pe pagina “Program eveniment”.

După ora limita de predare a kiturilor, ridicarea numărului de concurs și a kit-ului nu mai este permisa, acestea rămânând la dispoziția organizatorului.

Kit-ul de concurs nu se poate trimite prin posta sau curieri.

Va fi descalificat automat orice participant care nu poartă numărul de concurs pe tricou sau poartă alt număr de concurs in locul celui primit din partea organizatorului.

In ziua competiției NU va fi posibila schimbarea sau inlocuirea numarului de concurs – in cazul pierderii si nici schimbarea numerelor de concurs intre alergatori. Aceste abateri duc la descalificare.

4.6. CONDIȚII DE PARTICIPARE LA CURSA

Un concurent validat trebuie sa se prezinte la start la locul, în ziua și ora stabilite.

Concurenţii vor participa la competiție folosind propriul echipament. Echipamentul de alergare trebuie sa fie corespunzator condițiilor meteorologice de la ora de desfășurare a competiției (inclusiv incalţaminte adecvata) și decent (sa respecte normele morale).

Recomandam concurenţilor sa poarte tricoul oferit în kit-ul de participare(pentru cursele competitive).

Numerele de concurs se vor amplasa pe echipamentul de alergare, în zona pieptului/abdomenului pe partea din fata, astfel incat sa fie vizibile.

Participantul va trebui sa respecte intocmai regulamentul cursei, incluzând regulile de fair-play (vezi Sectiunea 6), regulile de prevenire si combatere a pandemiei cu COVID 19(vezi Sectiunea 7.4.), traseul cursei (sa treaca prin punctele de control), regulile privind aruncarea gunoaielor, precum și indicatiile persoanelor implicate în organizarea și desfășurarea cursei (comisarilor de cursa, personalului medical, de securitate, paza contra incendiilor). Daca participantul nu respecta, orice persoana implicata în organizarea și desfășurarea cursei, il poate descalifica.

Concurentii trebuie sa-si dozeze efortul în conformitate cu starea proprie de sanatate și pregatirea lor fizica la momentul cursei.

In cazul în care se afla în dificultate (hipo/hiper tensiune, ameteala, deshidratare, orice stare de rau) sau vede un alt alergator aflat în dificultate, orice participant va cere de îndata ajutor doar autoritatilor sau persoanelor implicate în organizarea și desfășurarea cursei.

4.7. START – LIMITA DE TIMP – REDESCHIDEREA TRAFICULUI

Pentru orele de start la fiecare proba va rugam sa consultati pagina de “Program eveniment” .

Timpul limita pentru curse este:

  • Semimaraton – 3h (cu timpul intermediar de 1h 30min, timp limita la km 10,5 – dupa parcurgerea a 2 ture de cate 5,25km)
  • Cursa individuala de 10,5 km – 1h si ½
  • Cursa Populara 3km – 30 min

Organizatorii si arbitrii au dreptul de a opri din cursa un concurent care nu are sanse rezonabile sa termine in timpul limita una dintre curse. In acest sens exista si un timp limita de 1h 30min pentru parcurgerea a 2 ture (10,5km) la proba de semimaraton.

Participanții care vor ajunge la Sosire dupa limita de timp a fiecarei curse, nu vor fi inclusi in clasamentul cursei la care au participat si nu vor primi medalia de finisher. Concurentii care depasesc limitele de timp vor fi avertizati de catre arbitrii si comisarii de cursa si vor trebui sa se indrepte imediat catre zona de start/sosire.

Atentie: Continuarea cursei dupa depasirea timpului limita este interzisa. Dupa aceste limite de timp toate drumurile vor fi redeschise traficului si organizatorii nu vor mai garanta siguranta participanților.

4.8. STABILIREA REZULTATELOR

Pentru cursele de semimaraton, semimaraton-stafeta, cros 10,5km “clasamentul oficial” se va stabili prin cronometrare electronica si va fi disponibil pe site-ul Competiției in cel mai scurt timp (maxim 1-2 ore de la finalizarea curselor). Conform regulamentelor internaţionale “clasamentul oficial” este alcătuit pe baza “timpului oficial” înregistrat pentru fiecare alergător. “Timpul oficial” se măsoară din momentul startului oficial până în momentul trecerii liniei de sosire.

Daca vor fi introduse de catre autoritati, reguli obligatorii de distantare sociala la startul unei competitii sportive, atunci “Timpul oficial”(dupa care se face clasamentul oficial),   se măsoară din momentul trecerii prin poarta de start a fiecarui participant  până în momentul trecerii liniei de sosire.

Se vor intocmi clasamente OPEN pentru fiecare cursă competitiva:

  • Semimaraton – Cursa individuala (feminin, masculin)
  • Semimaraton – Stafeta 4 x 5,25 km doar pentru profesiile juridice (toti componenti stafetei reprezinta o profesie juridica).
  • Cros 10,5 km – Cursa individuala (feminin, masculin)


Se vor intocmi clasamente pe categorii de varsta si sex conform paginii de premii si categorii de pe site-ul oficial.

Pentru  Cursa Populara (adulti si adolescenti) se fac clasamente doar pentru primii 3 clasati la fiecare categorie (15-17 ani, 18+)(feminin si masculin).

Daca vor fi introduse de catre autoritati, reguli obligatorii de distantare sociala la startul unei competitii sportive, atunci la Cursa Populara (adulti si adolescenti) se va da startul in valuri(in grupuri cu numar limitat de persoane) si NU se vor mai face clasamente pentru aceste curse.

Pentru cursele copiilor se ia in calcul clasamentul doar pentru primii trei clasati la fiecare categorie. 

Pentru cursele copiilor se ia in calcul clasamentul doar pentru primii trei clasati la fiecare categorie de varsta(fete, baieti). 

4.9. RETRAGEREA DIN COMPETIȚIE

În cazul în care cineva dorește să se retragă din competiție, rambursarea taxei nu este posibilă. 

4.9.1 MODIFICAREA ÎNREGISTRĂRII

Pentru cursele de semimaraton, semimaraton-stafeta si cros 10,5km  modificarea unei înregistrări (schimbarea de persoane, trecerea de la o probă la alta) este posibilă cu maxim 14 zile înainte de data evenimentului printr-o cerere trimisă pe adresele oficiale din pagina de contact. Orice modificare a înregistrării va fi taxată cu 30 lei. Aceasta taxa suplimentara se va distribui in totalitate catre cauzele caritabile ale evenimentului. 

Pentru  cursa populara ( adulti) si participanții sub 18 ani inscrisi la Competiție(adolescenti si copii)  care din diferite motive NU pot participa la curse, acestia sunt rugati sa anunte neparticiparea printr-un email catre organizator.

4.9.2 RETRAGEREA SAU NEPREZENTAREA

Pentru cei retrasi, kit-ul de concurs va putea fi ridicat doar în perioada de ridicare kituri de la locul de distribuire a kit-urilor (conform programului de pe site-ul official). Dupa aceasta perioada nu se vor mai distribui kit-uri de concurs celor retrasi / neprezentati.

4.10. ARBITRII DE TRASEU

In diferite puncte ale traseului de alergare vor fi amplasaţi arbitri de traseu ce vor purta veste distinctive. Ei vor supraveghea respectarea traseului de către concurenţi și vor înregistra trecerile concurenților prin punctele respective. La sfârșitul cursei, aceste date vor fi cumulate și se va verifica numărul de treceri ale fiecărui concurent prin punctele de verificare. Dacă unul dintre concurenţi nu a cumulat numărul total de treceri prin toate punctele de control, atunci concurentul respectiv va fi descalificat.

Dacă un arbitru de cursa va observa o tentativa de “tăiere” (scurtare sau abatere) a traseului, concurentul respectiv va fi descalificat.

De asemenea, arbitrii de traseu dau indicații ce țin de traseu, regulament sau situații de urgenta.

Cursele vor beneficia și de prezenta unor arbitri mobili care se vor deplasa cu biciclete.

4.11. VOLUNTARI

Cursele vor beneficia de asistenta mai multor voluntari instruiți care vor oferi participanților următoarele:

  • servicii la punctele de alimentare / hidratare
  • ajutor la nevoie
  • indrumare pe traseu
  • interventie în caz de nevoie
  • preventie
  • asigurarea comunicării în caz de urgență

4.12. DEPOZITAREA BAGAJELOR

In ziua cursei, bunurile personale pot fi lăsate în grija organizatorilor in cortul special amenajat în zona START/SOSIRE. Acestea se vor împacheta în sacii de kit sau in saci primiti de la organizatori pe care se vor aplica un sticker cu numărul de concurs. Vă rugăm să nu lăsaţi acte sau bunuri de valoare. Organizatorii nu răspund de posibilele pierderi.

SECTIUNEA 5. NOTIFICAREA SI INMANAREA PREMIILOR

La sosire, toţi participanţii vor primi medalii de finisher.

Vor fi premiate locurile 1, 2 si 3 de la fiecare cursa si categorie de varsta. Premiile vor fi anuntate inainte de inceperea concursului in functie de sponsorii care se vor implica in acest proiect.

Ocupantii locurilor 1, 2 și 3 (OPEN) de la fiecare proba competitiva(semimaraton, semimaraton-stafeta – profesii juridice, cros 10,5km)  vor fi premiati cu diploma, cupe și premii. 

Ocupantii locurilor 1, 2 și 3 pentru fiecare categorie de profesie juridica(si varsta) la probele competitive individuale (semimaraton, cros 10,5km)  vor primi diploma, cupe  și premii. 

Ocupantii locurilor 1, 2 și 3 pentru fiecare categorie de vârstă la probele competitive individuale (semimaraton, cros 10,5km)(publicul larg), Cursa Populara (adulti si adolescenti) si la cursele copiilor  vor primi diplome, cupe și premii.

Diplomele de participare (doar pentru participanții la cursele de semimaraton, semimaraton-stafeta, cros 10,5km)  vor fi electronice si vor putea fi descarcate de pe site-ul Competiției la maxim doua zile dupa eveniment. 

Premiile ce nu sunt ridicate la festivitatea de premiere NU mai pot fi revendicate ulterior și nici nu pot fi trimise prin posta sau curier.

Festivitatea oficiala de premiere va avea loc la locul de desfasurare a evenimentului in zona start/sosire. Pentru ora exacta va rugam sa consultati pagina de program oficial a evenimentului.

SECTIUNEA 6. FAIR-PLAY

Alergatorii vor avea o atitudine fair-play și vor respecta urmatoarele reguli:

  • vor folosi un limbaj și gesturi decente
  • vor manifesta respect fata de alergatori, voluntari, organizatori și public
  • vor alerga pe cat posibil pe partea dreapta a sensului de alergare

Nerespectarea celor de mai sus atrage descalificarea din competiție.

SECTIUNEA 7. CONDITII ADMINISTRATIVE

7.1. ORGANIZARE

Organizarea evenimentului revine Asociatiei Club Sportiv Elite Running care se ocupa de implementarea evenimentului si care pune la dispozitie si arbitrii necesari desfasurarii Competiției. In organizarea evenimentului o importanta contributie o are Asociatia EOS D’ART.

Evenimentul este realizat in parteneriat cu Baroul Bucuresti, Primăria Municipiului Bucuresti,  cu sprijinul RO CLUB MARATON si a asociatiilor caritabile inscrise la eveniment.

Pe durata desfășurării concursului, participanții nu pot părăsi traseul de alergare și nici nu il pot schimba, prin scurtare sau alegerea de trasee alternative, respectând și culoarul de delimitare trasat de către organizatori și marcat cu banda. 

7.2. PUNCTE DE HIDRATARE

Conform regulamentelor internationale vor trebui amplasate cate un punct de hidratare (apa plata, bautura izotonica, fructe) la fiecare 5-6 km ai traseului. Pentru aceasta competitie pe tura de 5,25km se va amplasa 1 punct de alimentare  in apropierea zonei start/sosire). Pentru cursa de 3km se va amplasa  un singur punct de alimentare (in  zona de sosire). La sosire, unde va fi amplasat un alt punct de alimentare,  toti participanții vor primi apa plata, mere, banane, portocale, glucoza. Participanții sunt rugati sa arunce sticlele si paharele de plastic in zonele apropiate punctelor de hidratare pentru a inlesni procesul de curatenie.

7.3. PRIM AJUTOR – AMBULANȚA – RETRAGERE – SIGURANȚA COMPETIȚIEI

Punctele de Prim Ajutor vor fi asigurate de 2 ambulanțe contractate de catre organizatori. Aceastea vor  fi pozitionate astfel:

  • 1 ambulanta in zona de start/sosire.
  • 1 ambulanta pe traseu si spre zona cea mai indepartata fata de zona start/sosire.

Personalul ambulanței va fi anunțat de arbitrii de pe traseu in cazul acccidentarii alergatorilor pe circuit si va merge de urgenta sa ridice accidentatii. 

Alergatorii care s-au retras din cursa sunt rugati sa-si anunte retragerea la arbitrii de traseu sau daca ajung in zona sosire la arbitri din aceasta zona.

Pentru siguranta Competiției evenimentul va beneficia de:

  • 2 ambulante cu cadre medicale specializate (în apropierea zonei START/SOSIRE si pe traseu)
  • jandarmi si/sau polițisti locali, politisti rutieri in conformitate cu legislatia în vigoare
  • voluntari – pe tot traseul, în special în zonele cheie și în punctele de hidratare, vor fi voluntari instruiți, îmbrăcați cu echipament distinctiv

Traseele de alergare vor fi delimitate prin garduri metalice, conuri și banda de demarcare.

Circulatia rutiera va fi restrictionata pe durata desfasurarii Competiției pe toate traseele de alergare.

7.4. MASURI DE PREVENIRE SI COMBATERE A PANDEMIEI CU COVID 19

Masurile de la eveniment vor fi anuntate in apropierea evenimentului in functie de masurile autoritatilor privind desfasurarea competitiilor sportive de amatori. Ele vor fi detaliate pe pagina dedicata Covid-19.

7.5. TOALETE

Eventualii sustinatori ai participanților (membrii de familie, prieteni) pot ramane in vecinatatea traseului dar in afara rutei de alergare avind grija sa nu deterioreze zonele de spatiu verde. 

7.6. SUSȚINĂTORI

Eventualii sustinatori ai participanților (membrii de familie, prieteni) pot ramane in vecinatatea traseului dar in afara rutei de alergare avind grija sa nu deterioreze zonele de spatiu verde. 

7.7. DISPOZITII FINALE

În conformitate cu legislația în vigoare, Organizatorii vor face publice numele câștigătorilor și premiile acordate în cadrul acestei Competiții. Lista câștigătorilor va fi publicata după data de 12 octombrie 2021 pe site-ul official.

Organizatorii se obliga sa respecte prevederile Regulamentului (UE) 679 din 27.04.2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Pentru detalii, accesați pagina de politica de confidentialitate de pe site-ul official.

Concurenților le este interzisă aruncarea oricăror resturi sau gunoaie în zona de desfășurare a competiției, sub sancțiunea descalificării din competiție. Aceștia vor putea folosi fie coșurile de gunoi amplasate pe traseele de alergare, fie sacii menajeri puși la dispoziție de către organizatori în zona de start/sosire. Organizatorii vor asigura la terminarea evenimentului strangerea deșeurilor de pe traseele de alergare și depunerea acestora în containerele aflate în zona START/SOSIRE.

Organizatorii își rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pana la data începerii competiției cu obligativitatea anunțării modificărilor intervenite pe site și la locul de desfășurare a competiției.